Mitt liv på hästryggen - 4


2006

Till våren år 2006 fick jag och Johanna flytta upp i grupp 3. Minns inte speciellt mycket därifrån heller, men på sommaren så var vi på ridläger igen :) Denhär gången var Amanda på samma ridläger som vi också, och jag och Amanda delade på Zorino och Viktor. Vi båda hade Zorino i dressyren och Viktor i hoppningen och jag vet att jag fick ta hand om Zorino och borsta och så medan Amanda fick ha Viktor. Lite aviis så där, eftersom jag dessutom var minst, kortast och minst ”erfaren” av oss ;) menmen. Det gick det med.

Samma sommar så hände något rikigt kul också. Emma och Amanda var redan skötare, Johanna fadder men jag var inget. Jag vet att jag brukade följa med Emma och borsta på Luzen och Steffie när hon skötte dom :) Iaf. Den 14 Augusti, på min födelsedag roligt nog :), så hade jag och emma vart istallet och skulle precis cykla hem. Då kom Cissi fram och sa att Cobbe och Viktor hade blivit lediga nu efter sommaren och undrade om jag ville bli fadder på någon av dem :) Överlycklig blev jag så klart! Emma frågade även vem hon skulle vara på eftersom hon bara typ hade Steffie lite ”tillfälligt” och då sa Cissi att hon kunde bli på Cobbe om hon ville, och det ville hon :) Jag sa att jag inte visste riktigt och att jag skulle tänka på det till nästa dag. Jag bestämde mig för att jag inte ville va på samma som Emma eftersom vi var där typ samtidigt så det fick bli världens finaste lilla russ :) och jag kan säga att det valet ångrar jag inte en sekund :)<3

På hösten sen så bytte jag dag och började rida på torsdagar för Cacke istället, men eftersom hon var sjuk rätt ofta så hade vi Cissi för det mesta :)



hihi. en söt liten bild på mig och viktor när vi vart och betat på breddik, dock från 2007 men skitsamma :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: