Mitt liv på hästryggen - 2


2004

Redan efter en termin i nybörjargrupp så fick jag och Johanna hoppa upp till grupp 1 :) Vi red där hela våren och på sommaren var vi på vårat första ridläger. Det var såklart ett kort dagläger hemma på Hageby. Jag tror att jag hade Midde och Johanna hade Nancy. Mycket mer kommer jag inte ihåg :P

På hösten fick vi hoppa upp ännu ett steg, nu gick vi alltså i grupp 2. Jag kommer ihåg att Johanna inte ville gå upp i grupperna för att det typ verkade läskigt (?) men jag var skitstolt och glad varje gång :) jag minns när, jag tror Pia, sa till oss precis innan vi skulle ställa upp: ” Har ni någon av era föräldrar med er? Kan ni komma in på kontoret efteråt?”. Det var lycka kan jag säga :)

Iaf. I grupp 2 red jag Kasper rätt mycket, och Preben. Johanna hade Norton varenda gång och tyckte att dom stora verkade så skumpiga :) Jag kommer ihåg speciellt en gång när jag tyckte att Johanna skulle välja Preben, men hon sa att hon inte ville för att hon skulle ju skumpa som en liten boll :), fast jag försökte övertyga henne om att han faktiskt hade väldigt rund och mjuk galopp.

Jag vet att jag inte kommer ihåg speciellt mycket och att det nog är rätt tråkigt att läsa, men jag vill ändå ha det lilla jag kommer ihåg nerskrivet. Och jag kan nästan lova att det kommer att bli bättre och bättre ju längre jag kommer, för desto mera minns jag ju ;D

Fortsätting följer....

Ecco                     Jag lär mig galoppera på Kasper :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: