En novell om mitt liv på hästryggen.


Jag har länge funderat på att skriva det här men aldrig riktigt tagit mig tiden. Ibland när jag sitter och kollar igenom bilder får jag riktiga ”flashbacks” och bara känner att det här måste jag skriva ner så att jag kommer ihåg det när jag blir äldre ;) fatta vad kul att ha en novell med både text och bilder från att man började rida, och sen kan fylla på hela tiden! Det tycker iallafall jag! 

Jag skriver det såklart mest för min egen skull men tänkte att jag kan lägga upp det här så kan ni ju få se lite kul bilder och läsa lite om ni orkar :)
så hädan efter kommer jag försöka slänga in ett litet "kapitel" med jämna mellanrum så håll koll :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: