the most wasted of all days is one without laughter.

hej :)

ja, jag vet att jag är knäpp som går upp såhär tidigt på en lördag men jag var faktiskt tvungen (a jag vill ju gå på afron på torsdag och den kunde man börja boka idag kl åtta. det är helt sjukt men platserna bara försvinner. tio över var det liksom 18/60 platser kvar!! på en lördag morron dessutom! ao. jag fick iaf plats :)

snart ska jag ta min lilla cykel och trampa upp till stallet. blir väl att borsta lite på knubbis :) och sen mocka och fodra. i eftermiddag sen ska jag och Johanna träna lite dressyr för L8 :D hoppas det går bra för det är ju tävling imorrn ju ;) lite pepp iaf!

ikväll blire som jag sagt nåra gånger nu Alice in wonderland med pappa :) efter det sen ska jag, emma, johanna och amanda looka lite på melodifestivalen på hemmabio hos emma :D själv hejjar man nog på salem al fakir men alla är bra (utom timotej dårå) så det blir nog jämt. spännande :)

ao. nu har jag nog inget mer att säga :)

kramm



idag fick en supersöt liten knubbig hest vara med :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: