the man who smiles when things go wrong has already thought of someone to blame it on

igår vare dårå som sagt lite träningstävling :) hoppade 80+90 och gick nolla i båda :D så en clearround blev det. sen i tävlingsklassen gick det rätt bra och så, lite fel galopp o sånt här och var men det hör till ;) sen i näst sista omhoppningssvängen blire tvärnit. inte framför ett hinder elr nåt utan det bara tar stopp "/ sån tur var backa hon inte så en nolla blev det men ingen placering dårå eftersom vi stod stilla typ ganska många sekunder. men jag är kanonnöjd och det är så jäkla härligt när hon liksom bara flyger fram och hoppar allt som kommer ivägen :D

är nu också typ inplanerat lite tävlingar :) den 18 april blire att hoppa på sörping, två clearrounder 80+90, sen två veckor senare, 2 maj, äre hoppning hemma och två veckor efter det, 16 maj, äre DM :) det kmr bli superbest, kul att testa lite iaf :) sen hur det går, det får vi se men kul ska det bli iaf! ett litet problem bara är att vi inte har någon transport till den 18 april men det löser sig får vi hoppas :)

idag vare och gå upp kl kvart i fem typ :o va i skolan kvart över och sen iväg til råååååmmme :) dan var väl bra, inte direkt varken över elr under förväntan. ska jag vara helt ärlig är inte skidor riktigt min grej och tkr det blir lite tråkit i längden. på påsklovet när vi ksa till sälen ska jag nog istället utöka mina s.k. snowboard skills ;D haha. trot elr ej men jag har faktiskt åkt typ 3 gånger men utan vidare framgångar :p hoppas på bättre resultat i år!

aja. det var väl det.

puss och kram <3

bilder från råååååmme kmr nån dag snart.




MY LITTLE SUNSHINE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: