if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? do they get smart just in time to ask questions?

tjatja :)

de senaste dagarna har jag faktiskt varit duktig på att uppdatera, stolt (a skoldan var inte så himla dryg som väntat utan den gick rätt fort. fotbollen på morronen va najs :) typ doppboll som uppvärmning och sen resten match (y rätt jobbit vare men ännu mer a kulit :D jag gjorde till och med mål :o
sen vare drygare än drygast spanska. ingen mera kommentar. sen vare easy matteprov :) elr jag tror det gick bra iaf ;) kändes bra och jämförde lite med emma som redan fått sitt prov rättat och det verkade stämma (y
efter lunch sen då så var det engelska och träffa favorit lärarn ännu en gång -.- gjorde lite inför nationella och det var rätt slappt. sist så vare bild och då fick vi typ göra vad vi ville. martin tyckte vi skulle plugga till provet om två veckor. tror han det själv heller!? dels så var det inte spec mkt och sen så kmr man ju ändå glömma allt tills dess (a så ao. jag och ida satt och kludda och rita lite heestar :) nån gång ska jag lära mig att rita fina hästar. huvudet är grymt svårt (a

iaf. stallet en sväng efter det och eftersom jag har världens snällaste pappa skjutsa han mig till skolan imorse, sen till stallet och hämta sen hem mig :D i stallet hände inget speciellt, i think. lite gos o så.

nu har jag precis ätit massa pomme och korv och snart ska jag watcha let's dance och svulla ännu mera chips, dip, choklad och cola. seriöst! denhär veckan har nog vart den fetaste på länge (a i måndags tacos, i tisdags massa med lunch, en glass i skolan och sen hamburgare och pomme till middag. i onsdags vare inte så onyttit men igår vare pizza och minifredag och idag som sagt korv och pomme + myys :D

ibland undrar jag varför inte jag ser ut som en rullande köttbulle, elr gör jag!? ;) haha. om inte så lär jag iaf snart göra det. kanske skulle tänka på beach -10 men nae. inte nu. inte nån gång.
helt enkelt så är jag: a seriously hopeless case :)

aja. nu måste jag leava!

kramen får du från en fet flicka idag

kram♥



idag får en söt kajsakanin stå för bilden bara för att jag saknar sommaren såhäääääär mkt :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: