I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone (:

hejsan.

jag vet att det var ett tag sen men jag har en bra ursäkt; jag var inte i stan mellan typ 06.10 och 21.00 igår. visst det var sjukt jobbit att gå upp tidit men det vsr sååå lääätt värt det. en superbest dag helt enkelt med massa fynd, fint väder och trevligt sällskap :) Ullared 2011 here we come :) nee, men jag tkr iaf att det ska bli en tradition.

här är typ vad som inhandlades dårå:



ridbyxor, tävlingsskjorta, martingal, ryktlåda, träns, schabrak, smörjtvål, helosan, jeans-tights, bhar, tvålar, deosar, väska, tröja, skidhandskar, strumpor, hårspännen och toffsar tyyp. har säkert glömt endel. blev väl ingen direkt megashopping men lagom :) hittade det jag ville typ. förutom skor. hitta tre par asfinna (i affärer utanför dårå) men inga fanns i rätt storlek :( men aja. nära att jag hitta en skolavslutningsklänning också :o men den fanns heller inte i rätt storlek. den var från MQ tror jag ;) även nära på en snyggis vårjacka men dragkedjan typ pajja när johanna pröva och det fanns ingen mer i den storleken så det blev inget ;P

aja. det var typ ullared. idag var dan som vanligt och nu måste jag vääärkligen gå och lägga mig innan mamma blir aarg (a men byebye. imorrn ska vi rida ut alla fyra. ska bli myys (:


kramar och pussar (:


måste bara tillägga också att jag väääääärkligen gillar låten som jag har nu. så himla bra på nåt sätt, även om texten är lite weird ;) menmen. Owl city - Fireflies ♥ 



Kommentarer
Postat av: Johanna

2 mars 2011! :D

2010-03-05 @ 19:54:29
URL: http://hejlundin.blogg.se/
Postat av: svar till Johanna :)

Hell yeah :D

2010-03-05 @ 23:08:09
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: