I am not a vegetarian because I love animals, I am a vegetarian because I hate plants ;)

tja !

nåå, vad tyckes? jag är rätt nöjd faktiskt även om den är lite muppig för att bakgrunden och headern inte går ihop, men som sagt jag tyckte det blev rätt bra ändå :)

helgen har varit ganska så väldigt bra actually! igår vare stall hela dan och skritta en lång sväng med L8 :) red typ bort till navesta och in på 1,6:an. på vägen hem mötte vi två rådjur mitt bland husen vid ensjön :o sen så tog pepsi en liten drick- och lekpaus på fältet oxå. mums vad gott och roligt det är med vattenpölar (mindre sjöar) :D

idag sen vare oxå stallet todo el dia. på förmiddan skritta en sväng i skogen med busfröt. några småbrallisar och "nära-på-att-åka-av-upplevelser" blev det allt :) sjukt gullit (a på eftermiddan sen titta jag och emma lite på hoppisgruppen innan vi hjälpte Cissi att fylla dom nya skåpen i sadelkammarn, det belv väldigt bra faktiskt! sen på kvällen dressyrträna vi lite oxå. vet inte riktigt hur det gick. i början typ inte alls bra men mot mitten och slutet vare kul :) det är bra så länge man inte ska göra nåt spec ;) "grundformen" hade iaf blivit bättre och det är ju bra :D

ao. egentligen tänkte jag skriva lite vad som kmr att ske i veckan men varken orkar elr har tid. ska snart lägga mig och innan dess ska jag packa jympagrejjer och packa upp kläder :)

kram och puss.



här har vi skorna jag hitta i en affär utanför ullared men aldrig köpte. nu har jag insett att det är precis dom jag vill ha  och som tur var hitta jag dom på typ skopunkten elr nåt på nätet :D så jag och mamma ska ner och köpa dom på tisdag (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: