everywhere is within walking distance, if you have the time.

hejhej :)

dan har varit till en början rätt booring. börja med tandläkarn halv nio. typ akuttid efetrsom tandställningen hade pajjat så det var lite kö. kul. sen så vare iaf att svänga förbi stallet och lämna lite ullaredsgrejjer och sen till skolan då. där var dan så dryg den kunde bli typ. först spanska-prov, gick väl ok elr nåt. sen så vare en timma matte i grupprum med jossan. det var dagens roligaste/slappaste lektion. kan ni då tänka er hur sämst de andra var?! efter lunch vare ett bajsit no-prov vilket också gick typ ok (hoppas jag iaf ;). sist vare bild dårå. i stort sett hela lektionen gick till att tjata för att få sluta tidigare. och det gav resultat :) 

typ fem i tre var jag uppe i stallet och fodra, borsta, brodda och mocka till mina bästa :) sen bar det ut i skogen med amanda, johanna och emma. blev en mystur och hästarna var som vanlit glad :). i slutet var jag närmare att åka av än jag nånsin vart i skogen förut tror jag :P pari typ drog och pepsi sparka/bocka elr nåt och jag var verkligen inte med. satt helt på sidan, vilket johanna kan bevittna :) jag hann till och med tänka; neej, nu flyger jag. men icke sa nicke :) lyckades med lite tur dra mig upp. snellhest :)<3

sen drog jag typ hem och svulla framför let's dance och solsidan. det senare är typ superbest (y) hahaah. sen nu har jag typ bakat lite till lördagsfikat imorrn :) jag hoppas det blir bra. har aldrig gjort det förut men jag tyckte iaf att det lät rätt mumsit (a

i helgen händer inget direkt speciellt dårå, men kommer nog ändå ha en hel del att fixa. måste få klart min hemkunskap men det känns bra så det blir nog inget större problem. sen så ska jag försöka designa ett tryck till baksidan på våran avslutningströja. det lär ta ett tag men hoppas det blir bra :) när jag är klar kmr det troligtvis upp på klassbloggen ;)
sen i stallet så mpste jag smörja allt. Typ en miljon saker om jag dessutom ska smörja mitt eget. allt som allt blir det fyra träns, två martingalar, fyra sadlar (om jag tar dressyrsadeln oxå) och sen skor och stövelskaft. haha. lycka till säger jag bara men jag har typ två heldagar på mig så det kan gå. kke inte mitt eget men det andra iaf :) jag är faktiskt, konstit nog, lite peppad på att smörja allt. tänk bara vad skönt när det är gjort liksom :D

aja, nu ska jag inte plåga er med mer bullshit.

kramis ♥

 

två små egopics kom med oxå :) det var faktiskt länge sen nu (a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: