education is learning what you didn't even know you didn't know (:

hejhej (:

jag har länge tänkt att jag ska bli lite bättre på lite fler men kortare inlägg. det blir nog inte lätt. som jag sagt så har ganska mkt att göra så det är lite körigt med bloggen, men kan ju alltid försöka. ett litet om dan får bli mitt mål. wish me luck!

iaf. i söndags vare dressyrträning för Cissi vilket gick bra tillslut :) jag är sämst på skänkelvikning! Cissi föreslog att vi skulle rida LA:1 på nästa dressyr men nej tack. gud vi gick ju inte ens clearround förra LB:1 vi red så LA:1 får vänta. jag är faktiskt redan ganska pepp inför tävlingen :D

sen på eftermiddan så träffa jag amelito dårå. hur mysig som helst att sitta på kan jag säga. asså typ inget speciellt egentligen, bara allmänt trevlig och mjuk :)

igår vare back to reality vilket inte gillas ett dugg! usch och fy! men WHAT TO DO? dan var ändå åkej och denhär veckan bli bra. idag så baka vi bullar på hk:n. mumsmums. våra blev perfecto typ :) imorrn drar jag och Johanna till ullared. det ska bli kulit och spännande. har aldrig vart där men som sagt hoppas på mkt hästgrejer. träns bland annat :) min lista är låååång. men får se vad jag kmr hem med. antagligen en hel del (:
inte kul däremot att åka med bussen kl 06.00. ae. att gå upp tidigt är väl inte direkt en av mina skills! fast det är lätt värt det! (tror jag iaf ;)

på torsdag sen så äre kortis skolis dagis och fredag äre ju liksom fredag (y. då blire att rida utt med de bästa oxå :D<3

så ao. nu vet ni vad som väntar mig och nu ska jag snart checka house. eftersom det är tidig morron så väntar sängen direkt sen "/

see youu guys (:



bara för att jag gillar bilden så får den komma igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: