vampires suck, werewolws rule :)

hejsan :)

kom nyss hem från jobbet vilket var riktigt bra idag! vi fick massor gjort och det blev jättefint :)  hästarna blir nog glada när de kmr hem, inget kmr va som förr känns det som, det kommer va bättre. ny fin färg på väggarna och nytt strö och allt. superbra!

nu har jag precis duschat och sitter och väntar på att mamma ska komma så vi kan åka till granngården! ikväll sen så kanske jag, amanda och johanna dra till ågelsjön och BADA :D kanonkul! 

måste bara berätta för er som inte vet att det ska komma en parodi på twilight som verkar skitkul. orkar inte lägga upp trailern men den finns på youtube om man söker på vampires suck. verkligen ett måste för mig att se den :D

jag har ett mindre ilandsproblem att ta tag i också, nya mobilen. jag vill ha en, men det finns typ hur många som helst och alla är ju bra på sitt sätt. sjukt svårt att välja. iaf så står det mellan dehär:


               


1. Samsung Galaxy S. + snygg och bra touch och skärm. - något för stor för att ha i jeansfickan och dyr.
2. HTC desire. + samma som Galaxy - samma som galaxy
3. Samsung Wave. har inte kollat så mycket men den har fått bra kritik och är hyfsat billig. dock gillar jag inte designen helt.
4. Sony Ericsson Vivaz. + lagom stor, väldigt bra kamera och video.hyfsat billig. - rätt dåliga reccensioner.
5. Sony Ericsson Xperia mini. + liten och smidig, bra reccensioner. snygg och billig. - svår att t.ex. skriva sms på eftersom skärmen är så liten.

ao. som sagt det finns hur många som helst så det tar nog ett tag innan jag har bestämt mig men för tillfället lutar det åt någon av sony ericssons. haha. förresten så tror jag att ni dör av intresse för mitt mobilproblem men ingen säger att ni måste läsa eller bry er så. ao.
 
iaf. som ni antagligen fattar så typ avgudar jag bellas lullaby. så sjukt fin ♥ tänkte bara säga det :) vi hörs!









Kommentarer
Postat av: Therese

hahah du också! Jag ska också gå och se 'vampires suck'. Ett måste för mig men ändå haha. den verkar bra! :)

och Bellas Lullaby är ju alltså också skitbra!

Kram!

2010-08-04 @ 23:06:50
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/
Postat av: svar till Therese

ja, den verkar sjukt kul ju :D mhm. bellas lullaby ÄR superfin! kramkram!

2010-08-05 @ 19:47:52
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: