Varför är det så lätt att man börjar babla på om ointressanta saker?

hejsan.

har nyss bytt. alltid lika jobbit, men ao. har jag nåt val elr?! ibland är jag bara sååååå
avundssjuk på dom som inte har skilda föräldrar. det är bajs kan jag bara säga.
iaf. stallet idag. som jag skrev så hoppade jag och J en stund i ridhuset. det var mys och
idag vare min häst som var knäpp ;) men bara i början. i slutet var hon riktigt dutti <3
hon är så sjukt mysig och jag är så sjukt glad att jag har just henne. hon är så speciell
och hon är precis den jag letat efter, alltid drömt om. hon är helt enkelt: KLOCKREN! ♥

nää. nu ska jag sluta skriva så uppenbara grejer. det kan inte vara alls kul att läsa. (inte för
att nåt av det jag skriver brukar va speciellt intressant men ändå).
imorrn äre skola, så sjukt otaggad. jag hatar måndagar. inga roliga lektioner. den enda som
är okej är sist. dryyyyygt.
jag måste komma ihåg att försöka få ledigt från bilden på fredag. hah, lycka till med mitt efter-
längtade mvg i bild säger jag bara. jag har vart på en bildlektion denhär terminen och då fick
min lärare uppfattningen om mig som den uppkäftiga och sen kom han nt till mig på hela lektionen.
så ja. det kmr nog inte gå så bra men vi får väl se. han kanske är snäll. va vet jag!?

iaf, jag har hunnit göra klart hemkunskaps uppgiften till på tisdag. det är superskönt kan
jag säga. den var egentligen inte alls svår, men ändå lite tidskrävande. aja. nu blire att ta tag
i "flytta hemifrån". funderar på att börja redan nu men vet inte om jag orkar. det är ju liksom
jättelångt kvar tills vi ska lämna in den men asnice att ha den gjord. jag kanske börjar. får se.
tänkte se en film som börjar nio så om jag ska börja måste jag göra det nu.

så därför;

byebye äppelpaj :)

 




 










≠for you I'll break myself in two
you're always close though we’re apart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: