to little time and, not to much, but a lot to do (:

hejhejhejhejhejhej

nu tog jag allt igen de sex dagar jag inte hunnit uppdatera (a (:
men ao, som sagt har jag haft en del annat för mig, precis som vanligt alltså.
det har väl heller inte hänt så mkt speciellt. mkt satll och pyssla om mina bästa,
lite friskisträningar och tro det elr ej; jag har skaffat friskiskort!!
haha, nu gäller det. beach 10, here I come :D nää men lite muskler skulle ju inte
sitta fel direkt.

idag hare nt vart nåt stall eller nån träning däremot. har vart med Jossan sen skolan
och ja, vad har vi gjort egentligen!? trevlit hare vart iaf :D har tagit lite muppbilder mm.
nu sitter vi (jossan) här och knåpar ihop engelskaläxan till imorrn. inte roligt. menmen
sånt som måste göras.
kändes förut som att vi hade bajsmkt prov o shit framför oss men nu när musiken är
avklarad så börjar jag faktiskt se ljuset i tunneln. men det är långt kvar.

aja. nu ska jag inte uttråka er mera med mitt superintressanta liv.  


kram och pusssssssssssar.


≠ run to the hills, run for your life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: