just take it easy cause there's no stress

hejsan :)

jag har väl inte så mycket att skriva om egentligen men tänkte att jag kanske ändå borde slänga in
nåt så att det inte blir lika drygt som det förra inlägget, typ en miljon rader långt! 
har haft Pepsi idag också :D jag och Johanna hoppade lite för L8. det gick faktiskt rätt så bra. vi
det var iaf kul och den härligaste känslan som finns är när man känner att hon också tycker att
det är roligt. det är verkligen underbart och då känns det som att det finns en mening med att rida.
jag älskar't och henne ♥

imorrn ska jag hinna med mkt. trött av att bara tänka på det men först är det skolan dårå och sen
blire att cykla järnet upp till stallet för vi slutar tre med fotboll och jag har bokat ridhuset halv fyra.
hahah. lycka till säger jag bara, men mitt mål är att försöka komma upp till kvart i fyra iaf ;)
senare ska jag även träna på friskis dårå :) medel klockan åtta. hoppas nån mer ska gå för jag vill inte
gå själv, men om så ska jag göra det iaf har jag bestämt.
 
nä, nu måste jag packa väskan och borsta tänderna (:


kram och puss.


≠I wish I could go back to the very first day I saw you
  I looked into your eyes and from then you were mine.
  I whispered in your ear, words that only you could hear.
  I love you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: