don't take the free ride in your own life

hej (:

igår hanns det nt med nåt bloggande. sry men det bara blev så. ganska mkt att göra och
alltför lite tid. först så vare ju skola som vanlit dårå. hyfsat drygt. fotbollen var väl egentligen
det ända som var kul. och den var inte topp, men ändå bättre än okej.
sen vare iaf att cykla järnet upp till stallet, vilket inte blev järnet p.g.a. all dum snö. aströgt
att cykla ska ni veta! men jag hann iafupp i ridhuset till kvart i fyra, red some dressyr MYS <3
sen så fixa allt och cykla hemmåt. äta och sist av allt friskis. det var kul :D är lite borta på
dom flesta rörelserna men man lär sig väl så småningom. passet är bra men lite för mkt 
armhävningar för min smak :P kan det bero på att jag nt har nåra armmuskler!? inte än iaf, 
men snart så. hah. kanske, om jag har tur ;)
idag då så vare stall en snabbis efter school och sen ner till hageby för att klippa sig. tvingade
mig själv att ha utsläppt imorse för att set inte skulle va så hemskt när jag kom till frisören. 
gissa om jag led. herregud. mitt hår. vad ska jag göra!? jag kan ju inte gärna fortsätta ha bulle
varje dag för all framtid. menmen, imorrn kanske det iaf blir ponytail eftersom jag är nyklippt
men antagligen inte utsläppt eftersom det är idrott på schemat. aja. nog tjatat om mitt dumma
så kallade hår.
nu hare mest varit hemmakväll. suttit här alldeles för länge. usch och fy. nu ska jag gå och
göra nåt med mitt, för tillfället, icke-existerande liv. typ gå och se på tv ;). skulle ha bakat cookies
men det hanns/orkades inte med. det får bli imorrn efter stepen :D
jag längtar faktiskt lite. step är superkul ju, ni måste testa nån gång!

men ao. vi ses kanske (:

kram och puss   

bara för att han har gått och blivit... Mmmmm  →


≠ wounder if you ever see.
   wounder if you know I'm there.
   if you looked me in my eyes,
   would you see what's inside?
   would you even care?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: