varför snöar det SÅHÄÄÄR mkt ?!

hej där!

bara så du vet så skulle dethära inlägget kommit upp igårkvaäll men datan var CP så  det gick inte att ladda upp. men nu så får det komma idag istället :)

idag är inte flickan lika glad men inte ledsen för det. dan har varit slappare än slappast. började med att åka upp till hästarna och fixa lite. blev ingen längre stund för dels så skulle vi iväg osen hade jag bajsont i magen. hatart. iaf när jag kom hem så bestämdes det att vi inte skulle till stckholm p.g.a. dethär härliga supernajsiga vädret. om jag ska vara ärlig; lite skönt faktiskt men ändå. lite restaurangmat hade ju inte suttit fel ;) menmen. så nu har jag iaf suttit hemma hela eftermiddagen. det går ju fan inte o gå ut. tur att jag och johanna boka ridhuset denhär helgen säger jag bara.
imorrn ska vi hoppa lite för Maria :) inte för att jag riktigt känner för att hoppa men ändå. det blir nog mys. annars inget annat inplanerat.

nä nu ska jag nog ta och dra. inte ut dock men iaf nerför trappen ;)

puss



bara för att jag saknar sommaren nu så får det bli
två gulliga sommarbilder!

≠the weather outside is frightful
and man, it doesn't show signs of stopping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: