varför blir jag inte supermegastressad när jag borde bli det?!

hej
kan börja med att upplysa er om att jag inte kan planera. elr jo jag kan. men jag räknar med att jag ska ha typ dubbelt så mycket tid som jag egentligen har. säger bara till mig själv; WAKE UP AND FACE THE THRUTH. men det vill jag ju inte. jag vill fortsätta leva i mitt lilla sagoland där betygspoängen bara rullar in trots att jag gör allt i sista minuten. det är inte bra. det kmr aldrig hålla i längden ju.

aja. det är liksom såhär att vi har inlämning av ett teknik arbete på tisdag vilket jag (och min grupp då) är nästan helt färdiga med vilket känns väldigt bra :) vi har också ett engelskaprov på onsdag. det blir nog lite knepit för jag suger på prepositioner men det är ingen idé att träna. det har vi ändå gjort i typ en månad nu så det som går att få in är redan där. nu till det jobbigaste. hemkunskapsprov på tisdag. tror inte att det borde vara så svårt men med tanke på hur mkt det var förra gången så kan jag väl räkna med ännu ett stort. bajsjobbit med andra ord.  Sist men absolut inte minst så ska jag redovisa en So-fördjupning om andra världskriget på typ tisdag också. jag började med den idag. trots detta är jag inte jättestressad. vilket är sköny, men inte så bra egentligen.

iaf nu så ska jag slute informera om mitt liv som är, för tillfället, mest jobbit. brukar längta skit mycket till helgen men inte denhär, trots tävlingen och allt. det är nog för att jag vet hur mkt jag kmr behöva plugga. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

snart, om nån sekund sådär, så bär det av till stallet. blir att hoppa lite för L8 vid sju. det ska iaf bli kul :)
imorrn är som sagt plugg, sen blire bak och stall med arbetsdag. söndag äre träningstävling i hoppning!

C
hillevippen :)

SOMMAR NU!



you're my reason to keep holding on
words can't express what you mean to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: