varför är min plutthäst så sjukt bra?!

hejhejhejhej säger en glad och väldigt trött flicka ;)

dan har varit, tja perfekt helt enkelt. Träningstävling i hoppning vare ju. I clearrounden va hon dutti och vi gick nolla. rundan var faktiskt bra också :D sen så i tävlingsklassen så var vi båda hyfsat trötta men en noll-nolla blev det och en tredjeplacering på köpet :D kan ju dock inte säga att våran runda var speciellt vacker. grunden var okej men i omhoppningen så var typ alla, iaf mina, krafter slut så det blev lite halvdant. typ hela omhoppningen i fel galopp och så kan jag inte bestämma mig för om jag ska sakta ner och byta eller köra på. då blire nåt mittemellan. dvs att jag saktar ner men byter inte. hah, lite konstit kanske men så blevre. tur att jag har en så dutti häst som gillar att skutta ;D
Så ja, två rosetter av två möjliga, det kan man snacka över förväntan (y

iallafall imorrn äre skola och jag vill jag vill jag vill verkligen inte gå dit. Min so-fördjupning blir alldeles för lång och hela klassen kommer somna när jag är halvvägs. superkul!
aja, sen så äre ju hemkunskapsprov på tisdag och jag tror att jag har glömt papprena hos pappa. smart drag där hillevi, smart...

nog med skolbajs. nu ska jag vara glad och nöjd över dan istället :)

superglada kramar och pussar

bara för att jag råkade hitta gamla bilder på mig och viktor. gud vad jag saknar DMet alltså. det är sjukt. och tiden när jag kunde rida viktor. inte för att jag har nån anledning att sakna det just idag när jag har min andra stjärna men ändå. han är ju för sjukt gölli <3 lite under på bilden bara menmen :)  Dm08 in my heart





≠ in my hour of darkness you're standing right in front of me and make's me happy
you should know that in my heart is where I keep you friend (:


Lindholms Peach ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha har kollat eran klassblogg nu, mkt bra! X) <3

2010-02-19 @ 22:27:33
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: svar till Amanda :)

hahha, aa visst ären fin ;)

<3

2010-02-20 @ 17:05:39
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/
Postat av: ensam

du menar plugghäst ? :)

2010-03-02 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: