dreams have only one owner at a time. that's probably why dreamers are lonely.


hejsvejs (:

dan har varit bra dårå, som vanligt nu när det är lov (a) kan ni gissa vad jag har gjort?! verkligen inte vart i stallet typ hela dan, nejnej :D hände väl inget speciellt tror jag. bara ett mindre tredje världskrig utbröt men det är smällar man får ta helt enkelt :)
imorrn händer nog heller inget speciellt, elr jo på eftermiddan ska jag o Jossan träna så måste ringa henne ikväll. det får inte glömmas bort även om det är lätt hänt. ni vet; minnet är bra men kort ;) På fredag sen så ska jag och Emma rida ut och Emma ska ha Gunde!? haha, det blir spännande och troligtvis kulit (y) på eftermiddan sen så äre fika på stan med mamma, mums! sen på lördag kanske jag ska åka till mammas jobbarkompis häst och "provrida" den lite, också spännande :) på kvällen sen blire superdupermegajättesvullkväll med Emma och Johanna :D synd bara att Amanda inte kan va med "/ men det kmr fler tillfällen, det kan jag lova ;)
på söndag ska jag och Pepsi dressyrträna för Cissi vilket ska bli kul (: och sen på måndag har jag och Johanna bokat ridhuset och ska rida lite själva. Sen på onsdan (om en vecka alltså) så drar vi till ullared! blir antagligen en hel del hästgrejer, wiie :D nämen det ska bli spännande, har aldrig vart där men hoppas dom har mkt hästgrejer!

sådär, nu vet ni vad som väntar mig närmaste veckan ;)

jag och johanna hann ut och fota en stund idag oxå i det finfina vädret! här kmr lite bilder...



kram och puss från en flicka som gillar sina hästar väldigt mkt (:

≠ jag tror jag slutar med dethär ett tag för jag har inga
texter kvar att skriva. kommer lite citat som rubriker istället ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad hände, ett tredje världskrig?! :D

2010-02-24 @ 21:34:14
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var tur att vi överlevde kriget för annars skulle vi inte kunna ha svullokväll på lördag :P

2010-02-24 @ 21:57:51
URL: http://hejlundin.blogg.se/
Postat av: svar till Amanda :)

haha, jag vet nt riktigt hur det hela började men typ jag och emma drog av johannas mössa och mobba henne lite ;)

hihi. <3

2010-02-25 @ 12:44:18
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/
Postat av: svar till Johanna :)

ja vääääääääääärkligen ;D

2010-02-25 @ 12:45:12
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: