you make me happy wether you know it or not


hej :)

känner att jag är något av en "varannan-dag-bloggare" men så kan det vara ibland. kanske kan bero på att vi har haft sjukt mycket i skolan nu de två sista dagarna!
Visst lite är mitt eget fel, och endel av inlämningarna kunde jag gjort förra veckan, men man ska fan inte ha tre prov de två sista dagarana innan lovet! engskan var iofs bara ett litet test, men det kunde ju inte vi veta! kändes även som att spanskan var lätt som en plätt så vi får hoppas att det stämmer ;) imorse hade vi slutprov i natur A också dårå. handlade om miljöproblem och jag tror det gick hyfsat. håller massa tummar hela jullovet för att det ska bli full pott på första avklarade kursen! :)

efter provet idag vare en softis-dag i skolan vilket jag tyckte att vi verkligen förtjänade! såg på en hemsk film om ett typ inbördeskrig på samhällen och sen efter lunch så hade vi svenska och eftersom jag var klar med allt så satt jag och redigera lite bilder till hemsidan istället :) (y)
i stallet blev det att mocka och sen borsta och mysa Riktigt länge med världens bästa :) hann även med att frisera lite vilket behövdes, och imorrn väntar manen på att bli ryckt! det är ganska sjukt hur mycket jag uppskattar mysstunderna som hinns med lite då och då. mitt lilla hjärta ♥

har även kommit på att det här inte kommer bli världens tråkigaste och hästlösaste lov! tar ut en pepsi-dag som jag missade nu i helgen och sen så får jag vi en extradag för när hon var skadad :) så den 24:e blire barbackaridning som vanligt, den 29:e bus i skogen, 30:e hoppträning, 31:e skötaravslutning, 2-3:e dressyrkurs. SUPERBEST helt enkelt! sen så ska vi förhoppningsvis vara med och träna för Marie Carlgren, men det är inte förns den 22-23 januari men iaf. skulle vara sjukt kul för jag har aldrig ridit för nån annan "riktig" tränare än Cissi :D

nae. nu ska jag snart se på house och sen ska jag nog försöka sova bort min förkylning för imorrn äre en hel del som står på schemat. först avslutning och sen kanske lite staden. på eftermiddagen så äre stallet och jag och J måste planera det sista inför julhoppningen på torsdag som faktiskt fått jättemånga starter trots att den är dan innan julafton. sjukt roligt ska det bli måste jag säga!

förresten så har jag precis skickat in mitt svenska-arbete, som var en insändare om våld, till lite olika tidningar så jag hoppas att den kommer med någonstans :) spännande.... 

längtar verkligen tillbaka till tävlingsbanorna och kan knappt bärga mig till nästa termin :) hoppas bara att det går bättre än vad det gjorde på den här tävlingen, lokal hemma 2 maj debut 1 m. haha, bra jobbat!

        
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: