simply the best, better than all the rest ♥


hejhej :)

igår hanns det inte med något bloggande, och egentligen göre inte det idag heller, men eftersom vi har fått en oväntad sovmorgon imorrn så tänker jag skriva ändå ;)

igår hände det inte så mycket i skolan. fick tillbaka en inlämning om energikällor på naturen. mvg här :D hihi. hoppades, men trodde faktiskt inte det. hade ju bara skrivit en A4 men det räckte tydligen ;) men nu äre liiiite pressat känner jag. en labbrapport som ska in och då måste jag typ få "mycket bra" och sen ett miljöprov på tisdag då jag också bör skriva mvg för att vara säker. menmen, vi får väl hoppas på att den första avklarade kursen resulterar i fullpott :)

på eftermiddagen sen vare stallet såklart :) hann rykta och nysa riktigt länge med världens finaste som var på riktigt goshumör och sånt uppskattas kan jag lova ;D efter det så vare US-möte som gick helt ok och det känns som om vi har koll på det mesta iaf :)

idag så hände det inte heller speciellt mycket i skolan. fick äntligen tbx matteprovet på geometri vilket gav glada miner :) alla rätt och en sol, så mvg till mig :) hoppas verkligen på ett mvg i matte A för det är en av kurserna jag ändå känner att jag har lätt för och tycker är hyfsat kul. hoppas hoppas :)

efter skolan drog jag ner på stan en kortis och köpte lite julisklappar och sedan upp till stallet. ännu en gång hann jag mysborsta! jag önskar verkligen att jag kunde hinna med det varje dag, så nu ska jag försöka bättra mig och göra det lite oftare för det uppskattas mycket av både henne och mig tror jag :) 

Red Steffie sen i femman, vilket gick käpprätt åt skogen skulle man kunna säga. usch, i början vare verkligen hemskt. huvet rakt upp i vädret och så fort man tog i tygeln fick hon typ ryck och stod och studsade på stället, så ja det kunde ha gått bättre. C tyckte iaf att jag fick loss henne i sidorna tillslut så det var väl det ända positiva antar jag. Eller nae, en sak till som var bra med lektionen var att den fick mig att uppskatta den jag har ännu mer, och hur bäst hon verkligen är ♥
jag längtar grymt mycket till dressyrträningen imorrn, för det var längesen vi tränade själva och det ska bli så skönt! inget illa ment mot nån, men både jag och pepsi koncentrerar oss mycket mer när vi är ensamma ;)

för att byta ömne bara lite sådär så kan jag ju tillägga att jag har sovmorgon till 9.40 imorrn och sen slutar vi 11.20 :D och ja, ni får anteckna :)

nae. nog skrivet för som vanligt blev det alldeles för långt, menmen. här kommer iaf nåra supersöta bilder som jag hitta här på pappas data ;D


         

Kommentarer
Postat av: Amanda

dööör på bilden asså hahaha ;) vilket år är den ifrån egentligen?!

himla gulliga var vi iaf! ;D

2010-12-16 @ 20:01:03
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: svar till Amanda :)

haha. skitfin jöööööö ;D har ingen aning när den är ifrån men kan ta reda på det nån gång :P

2010-12-16 @ 22:58:45
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: