I'm always keeping the faith, cause that's the only way I get through, day by day


Helluu :)

gårdagen resulterade i, i stort sett, katastrof. Stallet var en enda röra och julpyntningen hanns kanppt med. Pepsi fick lite julfint iaf, men viktor är inte klar. det får bli på torsdag tror jag :)
När vi skulle träna på kadriljen sen så var vi ju för det första bara fem, men jag förstår det ju såklart, även om det blir lite fult. menmen, inte mkt att göra åt!
Iaf. när vi skulle rida så blev det apstressit först och jag får himla dåligt samvete när hon får äta typ på en halvtimme, och under den halvtimmen skulle jag samtidigt borsta och hålla på. Usch, hatar att stressa när jag är hos hästarna, det blir inte lika mysigt och skönt, hela grejen bara förstörs och sånt kan verkligen göra mig depp. men ao, så vare.
Träningen gick väl sisådär, själva kadriljen och så blir nog helt ok och vi har bra idéer på klädsel och musik iallafall :) sen att jag inte red ordentligt det är ju en annan femma, men ska iaf dressyrträna på torsdag (vilket jag längtar galet mycket till ;) så då kanske vi får lite mer ordning på oss igen :D

Idag hare varit mest upp och ner hela tiden. ett av dagens plus var att vi inte hade några lektioner på förmiddagen, utan julpyssel istället :) och även om våran klass typ faila, så vare skoj! dock så vare en som råkade bränna socker, som skulle vara till pepparkakshusen, så att brandlarmet gick och hela skolan fick gå ut i KYLAN! usch vad kallt det va!
på eftermiddagen sen så hade vi superseg matte och inga prov fick vi tbx heller eftersom Mr Höijer är lika seg som hans lektion var idag! iaf. så gick kurvan upp igen när vi fick veta att vi slapp spanskan och fick gå hem istället :)
i stallet så dekorerade jag och Amanda ett pepparkakshus vilket var kul, men även det hade sin minussida då glasyren jag hade var typ jätte rinnig så det blev superfult på min sida! menmen. jag kanske bara var väldigt dålig, inte vet jag :P
Sen gick resten iaf bra, mockade hos båda och sen hann jag för en gångs skull med att rykta min fina :) ♥ dock bara en snabbis men det var iaf bättre än inget :D

nehe. nu ska jag snart äta pizza och hoppas på att resten av veckan blir bättre och stannar lite mer på plus än idag! det känns som att det ska bli bra iaf, inga prov/inlämningar, sovmorgon och US-möte på kvällen imorrn, rida i femman på onsdag, dressyrträna och julpynta på torsdag, fixa lite kostymer på fredag och sen åka till kusinerna en sväng, och ha lite cirkus på söndag :)  Allt dethär kan ju inte bli annat än bra, eller?! Håll en tumme :)

See ya :)

klassens fina julpyssel, och till höger min och Amandas fina hollywood-neger-tomte tsm med tomtefar :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: