age is just a number so don't worry. my birthday won't change me '')

hej :)

för det första kan jag börja med att lova att dethär inlägget inte kommer att bli speciellt långt, eller iaf inte riktigt lika långt som dom två senaste ;)

imorse skjutsade jag johanna, mot hennes vilja ;), upp till stallet och hon var nog livrädd hela vägen. fast när jag skjutsade hem henne så erkände hon faktiskt att det inte var så farligt :D iaf. när vi kom upp till stallet mocka vi lite och sedan skritta vi en sväng i skogen. pepsi var jeteglad :) utom när en av hästarna framför trampa i ett bålgeting bo mitt i backen vi klättra nerför. typ dom flesta skutta och sparka omkring på den smala stigen och jag kan säga, det var inte kul. jag hatar branta nerförsbackar även utan trav och skutt! iaf, annars var turen lyckad ¨) på eftermiddan så fixa jag och johanna hästarnas pärmar som blev riktigt bra faktiskt :) sen så han jag frisera båda mina hestar, hovskägget på viktor och hovskägg och en megalång man på pepsi. blev faktiskt ovanligt nöjd med alltihopa :D

efter stallet tog jag och johanna en tur till avantia som skulle ha rea men det var det inte mycket av så vi köpte inget. åkte även förbi citygross där jag iaf köpte att nytt hönät eftersom en viss liten häst har lyckats slita sönder mitt ;)

iaf. om ca en vecka, fem timmar, tio minuter och 23 sekunder har jag levt i hela 16 år och det ska firas kan jag lova :D typ hela tjocka släkten kommer och sen har jag funderat på att bjuda hem mina tre små snyggingar nån kväll/natt nästnästa vecka också :) men får se hur det blir med det. här är min önskelista i både ord och bilder iaf ;)

mobilen xperia mini
plattången Ga.Ma Italy CP3 Tourmaline
mascaran L'oréal volume million lashes
benskydden equiguard (set) från hööks
kavaj
vita ridbyxor
böckerna house of night 3, 4 & 5
pengar


    








Kommentarer
Postat av: Johanna

bara lite livrädd :P

2010-08-07 @ 19:38:36
URL: http://linneajohannas.blogg.se/
Postat av: svar till Johanna :)

haha, japp men bara lite ;)

2010-08-07 @ 19:58:36
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: