where MY imagination will take ME :)

tjena :)

känner på mig att dethär kommer att bli ett långt inlägg så är du inte intresserad så är det ingen idé att ens försöka läsa. bara så du vet. 

hm, jag kan ju börja med att säga att jag själv gillar headern rätt mycket faktiskt. är inget proffs på photoshop om man säger så och orkar inte ta mig tid att lära mig så kan ju inte förvänta mig så mycket ;) men faktiskt så blev den bättre än väntat, efter ett par dar och en massa omgörningar (!?) samt flyttande av bilden hit och dit. men som sagt: FÄRDIGT :D

ovanstående är en av anledningarna till den superdåliga uppdateringen, och den andra är att jag har spenderat en vecka på gotland utan varken internet eller dator, så. veckan på gotland var lite annorlunda men faktiskt rätt bra ändå :) vi åt massa glass på glassmagasinet, närmare bestämt tre gånger :) och smakerna som fick testas av mig var: popcorn, blue flag, pepparkaka, vit choklad, knäck och äppelpaj med kanel! dom som får bäst betyg är nog ändå pepparkakan, vit choklad och äppelpajen. MUMS :D nåt ni inte får missa på gotland. sen så blev det en del bad, trots det halvbra vädret, i havet, en insjö och även ett kalkbrott. ett besök på kneippbyn blev det också samt en visit till lummelundagrottan, gick dock inte in eftersom jag gick in i våras så jag kände: varför egentligen? man blir ju inte speciellt imponerad andra gången på två månader liksom ¨)

iaf. nog om gotland. har hittat en bok-serie att bli beroende av också, house of night. köpte första i visby och slurp sa de så va den slut :)  nu har jag lånat tvåan och önskar mig trean och fyran på min födelsedag som för den delen är om en och en halv vecka :D böckerna är verkligen awsome även om jag får damp på huvudpersonen lite då och då. av nån anledning så har jag fått för mig att en av dom typ tre killarna hon träffar är mycket snyggare än dom andra även om hon beskriver alla som lika snygga typ :) lite rörit men iaf. jag har bestämt att den snygga enligt mig liknar alex pettyfer. inte för att beskrivinigen alls passar in. erik night som han i boken heter är lång och mörkhårig men vem har sagt att det behöver stämma med en ev. film. kolla twilight bara, enligt böckerna är edward perfekt, har bronsfärgat hår, guldögon och hy som marmor. JO TACK! hahaha. inget stämmer, sådeså!

oj, nu har jag skrivit på tok för mycket men jag har ju inte bloggat på två veckor heller ¨) jag höll nästan på att glömma det viktigsta ju! världens finaste hästar är ju äntligen hemma :D hämtade dom små trollen imorse och eftersom jag skulle ta viktor gick jag mot honom och så kom han. lite dåligt samvete, men jag hade i stort sett ingen tanke på pepsi i det ögonblicket. men så plötsligt när jag tagit på viktor grimman vänder jag mig lite om och: oj där var en häst en centimeter ifrån mig och jag blir skaplit överraskad när jag ser vem det är. min älskling ♥ mina älsklingar ♥ dom stod där båda två, brevid varann och ville gosa och jag tror nog att dom hade saknat mig lite iallafall :'D gud, sjukt gullit vare!

sen iaf hände inte mycket mer, imorrn blire och duscha mina skitgrisar :) välbehövligt? hm, JA.

här är en bild på den inte alltför fula alex pettyfer och mina små gullungar med :)

     










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: