someone who waits for something good, can never be waiting too long :)

hejsan hoppsan lillebror ;)

sorry för lite dålig uppdatering men har helt enkelt inte haft tid. dels för att idag och igår har typ jag och johanna börjat fixa med bilder till hemsidan. kommer bli grymt bra men det tar sin lilla tid kan jag lova :D förhoppnigsvis blir vi klara denhär veckan iaf :)

iaf. igår och idag jogga vi hästarna lite på banan :) igår tog jag båda mina. först viktor och han är ju för mysig. till och med lite piggis var han och inte så sjukt stel som man kan tro. bara lite i sidorna men vad kan man begära?! han är så himla okomplicerad på nåt sätt. han var precis som jag kom ihåg honom, alltså: underbar ♥ sedan fick det bli pepsi. gick inte alls lika bra. det var mycket rörigare och jag hatar sånt. och det blir inte bättre av att man har en häst som typ blir stressad av hästar från alla håll och vet inte riktigt vart hon ska ta vägen ;) det gick väl hyfsat. hon var pigg och glad iaf :D♥
idag sen vare många där så då fick det bara, eller inte bara förresten :), bli pepsi. hon var lite piggis idag med men idag vare ännu rörigare så det gick typ inte. lite mjukare blev hon, men inte mycket. längtar grymt mycket till kursen. det ska verkligen gå bra har jag bestämt mig för :D

planerat en preliminär tävlingstermin :) nu närmast blire NFK den 22 och Norsholm den 28 :) lokal dressyrdebut för våran del faktiskt så vi får se hur det går! men jag tror på oss iaf :D

nehe. nu vare nog inte mycket mera. tänkte snart gå och lägga mig :) imorrn åker jag och mamma till hööks oxå :) och förhoppningsvis får med oss lite födelsedags presenter hem :)

orkar nt koppla i externa hårdisken så det fick bli en liiiten bild som redan fanns på datan!

                                                                              

Kommentarer
Postat av: Mary

det kommer från rätt mun, jag vet någon som hade bloggpaus på typ TRETUSEN ÅR!!!! ;D Men nu har jag uppfyllt dina krav med en väldigt tråkig uppdatering :)

2010-08-09 @ 00:21:26
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: svar till Mary

haha. okej då men jag hade faktiskt "slutat" ;D men goodie :) då kollar jag!

2010-08-09 @ 10:19:47
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/
Postat av: amanda

halloj!

som du vet finns ju inte de tre sista men endo! :) himla fint du fott det her! <3 kenner mig ganska lost ner jag leser allt ni gjort kan jag sega, liiite avundsjuk for man vel vara va? ;)

2010-08-10 @ 20:42:36
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: svar till amanda :D

hejsan :D

aop, jag vet typ gaaanska störit! men tacktack :) förstår verkligen att du är avundssjuk för vi har det bra och dina hestar med för den delen :) men du kommer ju hem snart :D så vi ses på måndag! saknar dig <3 puss!

2010-08-11 @ 10:56:17
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: